MY LuckyMe, 43m

Jahte

Izazov

U ovom slučaju, System Integrator je bio kontaktiran od strane kapetana jahte. Kapetan je iznio probleme sa radom Audio/Video opreme, te komplicirano upravljanje takvim sustavom. Zahtjev je bio da se sredi gužva sa kabelima sustava, te da se sustav dovede do veoma jednostavnog upravljanja, kako bi svi gosti mogli samostalno upravljati multimedijalnim sadržajima i sustavima kućnog kina.

Poseban izazov je bio raditi na jahti koja je prije nekoliko godina izgrađena, jer nismo poznavali stvarno stanje kabelske infrastrukture, a projektna dokumentacija broda ne sadrži stvarno izvedeno stanje instalacija.

Predloženo rješenje

Naš Projekt Menadžer predložio je da se izlaskom naših inženjera na samu jahtu utvrdi pravo stanje postavljenih kabela, te da se prema tome izradi projekt kako bi naši tehničari znali što od potrebne infrastrukture imamo na raspolaganju, te što je potrebno dodati.

Prijedlog je sadržavao zamjenu određene opreme za onu koja je predviđena za takve projekte, koja je kompatibilna sa sustavima za jednostavno upravljanje. Kao rješenje integriranog sustava odabrali smo renomiranog svjetskog proizvođača Control4. Kapetan se složio sa prijedlogom, pa smo se dali na posao.

Rezultat

Naša ekipa je obavila doradu kabliranja, izmjenu određenih Audio/Video komponenti, te kompletnu integraciju sustava u jedinstven sustav upravljanja na platformi Control4. U ekskluzivnom interijeru jahte, skrili smo svu opremu, tako da je interijer ostao sačuvan u potpunosti. Po ocijeni kapetana odradili smo vrhunsku integraciju u dva ekskluzivna salona, master kabini, te pet kabina za goste i posadu.

Nakon obavljenog posla, svaka kabina ima jedan izrazito jednostavan daljinski upravljač koji upravlja sa 5 ili više komponenti. Kapetanu i ostatku posade je omogućeno upravljanje svim sustavima putem njihovih pametnih mobitela. Iako je naručitelj posla, kapetan, bio veoma zadovoljan sa učinjenim, svi smo sa uzbuđenjem očekivali prvi posjet vlasnika broda te ostalih gostiju, kako bi smo saznali kako se njima sviđa sustav. Nakon nekoliko dana dobili smo poziv u ured, kapetan je bio oduševljen kako se gosti sa zadovoljstvom koriste sustavom. Rezultat je postignut, tvrdi kapetan, posao je dobro obavljen, a njegova investicija opravdana.

Klijent je izrazito zadovoljan samim sustavom, te je izrazio želju da pri kupnji njegovog idućeg broda sudjelujemo u samoj gradnji broda u talijanskom brodogradilištu.



Održavanje

Ova ekskluzivna jahta kroz godinu plovi cijelim mediteranom, pa je rješenje za daljinsko servisiranje bilo pravi odabir. Ugradnjom nekoliko dodanih komponenti, sada smo u mogućnosti spojiti se na sustav daljinski, putem interneta. Ugovorom o održavanju, naša je dužnost činiti redovne preglede sustava kako bi se potencijalni nedostaci otklonili prije nego se nepravilnosti dogode.